AK PARTİ DOSYASI : AKP’NİN VALİSİ HÜSEYİN AVNİ COŞ KİMDİR ?? /// KEMALİST BİR SU BAYDAN BİR ANEKDOT ///


YAZININ LİNKİ : https://www.facebook.com/muzaffer.cicek.142

YAZININ LİNKİ : https://www.facebook.com/muzaffer.cicek.142/posts/235754129917062

İŞTE KAMBUR İZZETİN TORUNU HÜSEYİN AVNİ COŞ. KAMBUR 1ZZET 1920 YILINDA İZMİR VALİSİ İKEN YUNANLILAR İZMİRİ İŞGAL EDİNCE YUNAN KONSOLOSLUĞUNA SIĞINAN KİŞİYDİ.KALP KRİZİNDEN ÖLÜNCE KOYNUNDAN YUNAN HÜKÜMETİNİN VERDİĞİ BERAAT MADALYASI ÇIKMIŞTI.

HÜSEYİN AVNİ COŞLAR BİTMEZ DÜN KAMBUR İZZETTİ İŞTE BAK BUGÜN HÜSEYİN AVNİ COŞLAR VAR

TEĞMEN İLHAN ÇAKIR VE AKKUŞ KAYMAKAMI HÜSEYİN AVNİ COŞ ….

AKŞAMA BIRAKMIYAYIM …

SENE 1987 VE BEN ÜNYE ASKERLİK ŞUBE BAŞKANIYDIM RÜTBEM TEĞMEN YAŞIMDA 24 İDİ…

ÜNYENİN 50-60 KM ÜZERİNDE AKKUŞ İLÇESİ VARDIR …

DAĞLIK BİR BÖLGEDE VE ÇOK FAKİR VE KÜÇÜK BİR İLÇEDİR… ORADA DA ASKERLİK ŞUBESİ VARDI VE BAŞINDA BİR ASTEĞMEN … DAİRE BAŞKANI BANA AYDA İKİ KERE O ŞUBEYİ DENETLEME GÖREVİ VERMİŞTİ MUVAZZAF OLDUĞUM İÇİN .. SANIRIM OCAK VEYA ŞUBAT GİBİ BİR KIŞ AYINDA YİNE DENETLEME İÇİN GİTTİĞİMDE ASTEĞMENE DEDİM Kİ , BEN KAYMAKAM BEY İLE TANIŞACAĞIM … BİR NEZAKET KURALIDIR BU ..

İLÇEDE MÜLKİ AMİRE BİR ZİYARETE GİDİLMESİ … GİTTİM KAYMAKAMLIĞA VE KAYMAKAM BU KİŞİ İDİ … HÜSEYİN AVNİ COŞ …

MAKAMINA GİRDİM , AYAĞA KALKTI HOŞ GELDİNİZ TİEĞMENİM DEDİ ELİMİ SIKTI VE BUYUR ETTİ .. ÖNCE BAKTIM EFENDİ BİR İNSANA BENZİYOR … SONRA ODACISINA İKİ ÇAY GETİRTTİ VE İÇMEYE SOHBETE BAŞLADIK VE BEN BİR SİGARA YAKTIM … BU TEĞMENİM SİGARANIZI YAKMASAYDINIZ İYİ OLURDU SEVİNİRDİ M DEDİ … BENDE RAHATSIZ GALİBA DİYE DÜŞÜNDÜM VE KUSURA BAKMAYIN KAYMAKAM BEY RAHATSIZ OLDUĞUNUZU BİLMİYORDUM DEDİM … BU HAYIR RAHATSIZLIĞIM YOK AMA BEN İLÇEDE TÜM KURUMLARDA SİGARA İÇİLMESİNİ VE İLÇE HUDUTLARINDA ALKOL TÜKETİLMESİNİ YASAKLADIM DEDİ… ŞAŞIRDIM .. DEDİM LAN BU HERİF KENDİNİ 4NCÜ MURAD MI SANIYOR … AMA SİGARAMI İÇMEYE DEVAM ETTİM … VE DEDİM Kİ BEYFENDİ BEN BU İLÇEDE GÖREVLİ DEĞİLİM AYRICA ASTINIZ DA DEĞİLİM VE MİSAFİRİM …

MİSAFİRE DE Mİ BİR İSTİSNANIZ YOK … BU BİRAZ BOZULDU AMA TABİİ DEDİ , İÇEBİLİRSİNİZ… AMA BEN HOŞLANMADIM BU HERİFTEN O ANDA … DEDİM Kİ ÇAYIMI SİGARAMI İÇEYİM KALKAYIM BU DALLAMANIN YANINDAN YOKSA GİRECEM BUNA BU ARADA ODACI İÇERİ GİRDİ VE YANINDA EN AZ 70 YAŞINDA BİR AMCAYLA BİRLİKTE VE SN. KAYMAKAMIM BU VATANDAŞA SİZE EVRAK İMZALATTIRMAK İSTİYOR DEDİ.. ADAMA ÖYE BİR BAĞIRDI Kİ BU DANGALAK … GÖRMÜYORMUSUN MİSAFİRİM VAR ACELESİ NE BEKLESİN … BEN GİRDİM ARAYA LÜTFEN AMCAYI BEKLETMEYİN KAYMAKAM BEY , RİCA EDİYORUM BENİM İÇİN SORUN DEĞİL ZATEN AZ SONRA KALKACAĞIM … EVRAKI ALDI BU İMZALARKEN BİR EKSİK GÖRDÜ VE KUDURDU …

O MEMUR GELSİN DEDİ… GELEN MEMURADA BİR ARABA HAKARET VE DEFOL GİT DÜZELT GETİR DEDİ AMA O İHTİYAR AMCA ODADA VE AYAKTA … İKİ BÜKLÜM ZOR DURUYOR ZAVALLI … VE MEVSİM KIŞ HER YER ÇAMUR KAR … ADAMIN AYAĞINDAKİ KARA LASTİK BİLE DELİK … ISLANMIŞ AYAKLARI VE TİR TİR TİTRİYOR …

ZATEN İSTEDİĞİ DE O ZAMAN FAK-FUK-FON DİYE BİR FAKİR FUKARA FONUNDAN YA YİYECEK YADA GİYECEK FALAN … ADAM 5 DK KADAR AYAKTA TİTRİYOR VE BU ÖKÜZ ADAMA AMCA OTUR DEMİYOR ANLATIYOR BANA KENDİNİ … TEĞMENİM ŞUNU YAPTIM , TEĞMENİM BUNU YAPTIM … AMA BEN O KADAR ÜZÜLDÜM Kİ AMCANIN O ZAVALLILIĞINA HİÇ DİNLEMİYORUM BİLE BU AVNİYİ.. DEDİM Kİ ; KAYMAKAM BEY LÜTFEN MÜSADE EDİN AMCA OTURSUN .. HATTA YİNE RİCA EDİYORUM BİR ÇAY İKRAM EDİN ISINSIN BİRAZ …

BU BİR TERS TERS BAKTI BANA VE DEDİ Kİ ; TEĞMENİM SİZ BU AKKUŞLULARI BİLMEZSİNİZ .. ADAMDA DUYUYOR .. ÇOK PİSTİR BUNLAR .. LEŞ GİBİ KOKARLAR … ZATEN ÜSTÜ BAŞI ÇAMUR … BİR DE DEDİ BEN ASKERLERİ SERT BİLİRDİM SİZ ÇOK YUFKA YÜREKLİSİNİZ …..!!!!

BUNU DEYİNCE BENDE FİLM KOPTU .. DEDİM Kİ BEYFENDİ SİZİN BU PİS VE CAHİL GÖRDÜĞÜNÜZ BU İNSANLAR VERİYOR ÜSTÜMDEKİ ÜNİFORMANIN AYAĞIMDAKİ AYAKKABININ PARASINI VE SİZİN OTURDUĞUNUZ BU KOLTUĞUN, MASANIN KALEMİN BİLE … SİZ KİMSİNİZ Kİ HALKI KÜÇÜMSÜYOR HOR GÖRÜYORSUNUZ …

SİZ OTURTSAYDINIZ BU AMCAYI ONUN ÇAMURU İLE KİRLETTİĞİ O KOLTUĞU BEN ÜNİFORMAM İLE SİLMEKTEN ONUR DUYARDIM … KUSURA BAKMAYIN BEN SİZİ BİR İNSAN ZANNEDİP TANIŞMAYA GELMİŞTİM AMA YANILMIŞIM … SİGARAMI DA ODAINDAKİ HALININ ÜZERİNDE AYAĞIM İLE SÖNDÜRÜP ÇIKIP GİTTİM … ÇIKARKENDE DUYACAĞI ŞEKİLDE SÖVEREK … İŞTE BU ADAMDIR BU ŞİMDİKİ ADANA VALİSİ HÜSEYİN AVNİ COŞ DENEN ŞEREFSİZ … MİLLET DÜŞMANI ..

Reklamlar

Etiketlendi:, , , , , ,

One thought on “AK PARTİ DOSYASI : AKP’NİN VALİSİ HÜSEYİN AVNİ COŞ KİMDİR ?? /// KEMALİST BİR SU BAYDAN BİR ANEKDOT ///

  1. Ali Ceylan 27/06/2015, 18:23 Reply

    Hüseyin Avni Coş’u tanıyorum.Şimdi Sakarya valisidir.Doğrusu bu anı
    daki yaptıklarına şaşırmadım.

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

Derin İstihbarat

strateji, güvenlik, araştırma, istihbarat, komplo teorileri, mizah, teknoloji, mk ultra, nwo

İran Analiz

İran-Şii Jeostratejisi ve Dünya Genelinde İran Destekli Şii Örgütler, İran-Şii Lobisine Dair Bilgiler

İç Savaş

Strateji - Taktik - Savunma

İSTİHBARAT

Şifresiz Yayın!

%d blogcu bunu beğendi: